NOWA PROCEDURA OBSŁUGI KLIENTA W SIECI PARTNERSKIEJ EUROCERT

Nowa procedura:

  1. Zgłoszenie klienta

Klient zgłasza się do Partnera w celu zakupu usługi lub produktu EuroCert.

 

  1. Uzupełnienie formularza przez Partnera

Partner uzupełnia formularz danymi klienta (imię, nazwisko, dane z dokumentu tożsamości, dane kontaktowe, okres ważności certyfikatu). Po uzupełnieniu formularz zostanie automatycznie przesłany do centrali EuroCert.

 

  1. Przygotowanie zestawu przez EuroCert i przekazanie Partnerowi

Po otrzymaniu uzupełnionego formularza, EuroCert przygotowuje gotowy zestaw z nagranym certyfikatem oraz umową. Zestaw ten zostanie dostarczony najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania formularza i przekazany bezpośrednio Partnerowi.

Partner weryfikuje zgodność danych z umowy z danymi widniejącymi na dokumencie tożsamości przedstawionym przez klienta. Po pozytywnej weryfikacji Partner przekazuje klientowi przygotowany zestaw.

Mamy nadzieję, że wkrótce wrócimy do narmalnej procedury wydawania podpisów „od ręki”